Co robi człowiek, jeśli zauważa deficyty formy, które pragnie nadrobić lub szuka miejsca do ćwiczeń z innych powodów?
Otwiera przeglądarkę, na 77% jest to Google Chrome i wpisuje frazę:
“siłownia/fitness/klub fitness + {miasto, w którym chce trenować}”
Wiesz już, że obecność na pierwszych miejscach w Google jest jednym z kluczowych czynników wpływających na liczbę klientów.
Wiesz też, że na poprawę pozycji w wynikach wyszukiwania trzeba czekać z reguły kilka miesięcy.
Nie trzeba.
Możesz zapłacić Googlowi za wyświetlanie Twojej strony jako pierwszej w wyniku wpisania określonej frazy.
System reklamowy GoogleAds wykracza znacznie poza “zwykłe” dotarcie z reklamami do wpisujących dane frazy.
Po zagłębieniu się w panel kampanii GoogleAds otrzymujemy:
– możliwość dotarcia do określonej grupy demograficznej (np. tylko kobiety w danym wieku)
– wyświetlanie reklam w danej lokalizacji (np. tylko określone dzielnice – jeśli wiesz, że mieszkańcy określonej części miasta mają do Ciebie za daleko)
– testowanie skuteczności tekstów danych reklam w wariantach A/B (równolegle testujesz 2 zestawy i sprawdzasz, który jest częściej klikalny)
– precyzyjną analizę i programowanie kampanii (co pozwala na kontrolę budżetu oraz dokładny pomiar efektywności prowadzący do planowania tańszych i skuteczniejszych reklam)
Koszt pozyskania klienta uzależniony jest od lokalizacji, wybranych grup docelowych, działań konkurencji i tego, czy Twoje WWW to…